Klacht: Veel te veel betaald

op 26 november 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik stond bij de kassa en ik had 3 producten over de datum, waarvan een verrekend was. (Product wat op de datum is krijg je gratis mee en over de datum vervangend product) Ook is er iets 2x gescand terwijl ik maar 1 product had meegenomen. Dus ik heb veel te veel betaald. Ik moest mee naar de klantenservice omdat ze zij dat het niet de bedoeling was om te ‘zoeken naar producten en kreeg dus op mijn kop terwijl dit niet mijn bedoeling was. Maar eens erg ziek ben geworden door over de datum vlees, dit was overigens al een week over de datum!! Ik kom niet uit de buurt dus ik kan helaas niet meer terug naar deze jumbo, de mevrouw van de klantenservice was ook totaal niet aardig voor mij en ik heb het idee dat zij het expres over het hoofd had gezien. Ik was zo onder de indruk dat ze mij zo boos aansprak dat ik thuis pas rustig zelf mijn bon heb bekeken en er toen pas achter kwam.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijg, ook al ga ik nooit meer naar dit filiaal toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaja1993