Klacht: Rot fruit

G.Huisman op 30 mei 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We gingen boodschappen doen bij de jumbo op het A. Diepenbrockhof in Den Haag. We kwamen bij de groente en fruit afdeling. Hier zagen wij dat er een rotte appel in het schap lag, deze appel heb ik aan de manager (die toevallig aan het bijvullen was) laten zien. De manager zei bedankt. Echter ging ik daar niet mee akkoord omdat er een bord boven hing dat als we dit zouden melden een tas vol met groente en fruit kado krijgen. Dit heb ik tegen de manager gezegd en hierop antwoorden hij dat het zo niet werkt als je er naar opzoek bent, en dat terwijl ik het gewoon zo zag liggen en er dus niet naar opzoek was.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn pas tevreden als we van de Jumbo alsnog een groente/fruit tas kado krijgen zoals beschreven stond op het bord erboven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 22 juni 2015 om 07:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klacht in ons systeem geregistreerd en in behandeling genomen, klant ontvangt van ons een eindreactie.

Alle klachten die gemeld zijn door