Klacht: respectloos handelen

op 16 april 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Zojuist bij de Jumbo vd Bunt Apeldoorn geweest. Hier was een behoorlijke asociale mevrouw die mij hard aan de kant duwde bij de kassa. Dit zag ook de caissière, die vervolgens mee roddelde met de vrouw aan de kassa en vervolgens hard mee lacht nadat zei mij hard weg duwde.
Ik vind dit behoorlijk onvriendelijk en zeker niet klantvriendelijk de caissière aan de infobalie. Ook is het de laatste weken zo, dat het personeel aan de kassa niet vriendelijk is, en ook wordt er door weinig caissières meer gegroet. Dit was voorheen nooit het geval. Jumbo is een super fijne winkel, maar aan het gedrag van de cassieres mag wel eens wat gedaan worden. Volgens mij heette de caissière achter de balie Maaike, een vrouw tussen de 30 en 40 jaar schat ik met blond haar tot net iets boven de schouders.

Ik wil gewoon normaal behandeld worden, en zeker niet uitgelachen worden of dat er met de klant geroddeld wordt door de caissière.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lauwie1987