Klacht: Onbeschoft gedrag van cassiëre

op 16 april 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik was 4de wachtende in de rij en gaf dit netjes aan. De cassiëre zei dat dit klopte.
Bij alle andere kassa’s had ik ook 4de wachtende geweest.
De cassiëre belt om een kassa en geeft door dat ze een 4de wachtende in heeft. Er wordt haar gezegd dat de kassa defect is dus telt de 4de wachtende in de rij niet.
Een andere cassiëre komt dat even melden, en ik geef aan dat dat niet mijn probleem is, ik kan daar niets aan doen. De slogan is de 4de wachtende in de rij heeft zijn boodschappen gratis.
Zij gaat weg en de cassiëre die beaamde dat ik 4de wachtende was ging weg en toen kwam er een andere cassiëre overnemen, die mij onbeschoft behandelde terwijl ik mijn betaalpas al klaar had. Met de opmerking denk je dan dat wij liegen Waarop ik antwoorden dat ik helemaal niets denk behalve dat ik weer een vette klacht indienen! Dit is nl. al de 2e keer in Bakel Jumbo dat ik wordt uitgemaakt als leugenaar! Toen schoof zij onbehouwen mijn boodschappen weg en zei neem maar mee! En dag! Sorry ik wilde al betalen voor 2 pakjes rustler hamburgers bijelkaar €4,89 Ik heb voor het laatst gewinkeld bij jumbo bakel aan de auerschootste weg !

Excuses en de medewerkers de regels goed uitleggen! Want alleen in Bakel heb je gezeik met de 4de wachtende in de rij! Niet in Gemert en Helmond en Rotterdam!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Martens