Klacht: Niet uitbetalen kraslot

op 02 december 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Een heel verhaal met november krijgen wij van opa en oma altijd een december kraslot mijn dochter maakt alle vakjes altijd in een keer open en ja hoor 5 euro ze vraagt aan mij of ze hem in mag leveren bij de Jumbo dit doet ze savonds rond de klok van ,8 uur er staat een jong meisje achter wist waarschijnlijk niet hoe het moest doet het dus fout en zegt dat het al is uitbetaalt wat dus niet kan want een ieder neemt een kraslot meteen in wij opa gebeld in de Beemster hij achter de sigarenboer aan waar het lot is gekocht ik ben vandaag met lot in de Beemster geweest hij heeft hoofdkantoor gebeld en gezegd het is fout gegaan bij de Jumbo dat konden ze zien…

Nou heel gebeuren ik ben tevreden met de 5 euro voor mijn dochter die ze nu misloopt door de fout van de cassiere erg sneu.. voor mijn dochter maar eigenlijk ook voor opa en oma

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Silviaschuijt@gmail.com