Klacht: Misleidende reclame, onvriendelijk personeel

op 13 april 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken, reclame is misleidend! Er stond een bordje waarop stond, alle soorten tulpen 5€ , komen we aan bij de kassa … zegt het meisje achter de kassa, u heeft luxe tulpen die tellen niet mee maar ja alle soorten zijn bij mij nog altijd alle soorten! Gevraagd naar een bedrijfsleider , het meisje achter de kassa had het bordje al snel weggehaald en achter de toonbank gelegd, ik mijn verhaal gedaan bij een vervangend bedrijfsleider die stond een beetje schaapachtig te lachen want ja er stond helemaal geen bordje. Ik werd lichtelijk geïrriteerd door het personeel wat zich onvriendelijk en defensief opstelde. De vervangend bedrijfsleider zei toen doodleuk, Mja was dat alles en toen kon ik vertrekken zonder tulpen. Ik kom al 18 jaar bij deze supermarkt maar voortaan haal ik mijn bloemen bij de bloemenwinkel , dan ben ik misschien wat duurder uit maar misleidend is t niet. En een tip voor sommige medewerkers, je gelijk willen halen is 1 ding maar klantvriendelijkheid hoort wel voorop te staan. Jullie moesten je schamen !

Ze hadden gewoon netjes de twee bossen voor 5€ mee kunnen geven. Gaat niet om die paar euro maar is een principe kwestie

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca veenendaal