Klacht: Mijn online bestelde gebak was niet geleverd of doorgekomen in de winkel.

op 27 november 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Op 20 november via www.jumbogebak.nl bestelling geplaatst van gebak.
Aangegeven dat ik deze 22 november vanaf 8.30 uur op kon halen bij jumbo gemert . Pastoor poellplein 9.
Op 22 november bleek dat mijn gebak niet geleverd was en ook geen berichtgeving daarvan in winkel terwijl ik wel bevestiging had ontvangen via mail.
Uiteindelijk uit de winkel gebak mee gekregen en bij de ontbrekende vlaaien een alternatief uit mogen zoeken. Keurig opgelost door medewerker in de winkel.
Aangegeven dat ik in oktober ook al een bestelling zo had gedaan en toen ontbrak mijn stroopwafel vlaai. Ook toen is dit keurig opgelost door medewerker in de winkel. Op verzoek van medewerker jumbo in winkel Gemert schrijf ik u deze klacht om dit in de toekomst hopelijk te kunnen voorkomen. Mijn bestelling van 22 november 511814. Mijn bestelling 16 oktober 468953.

Als ik bestel online dat mijn bestelling op aangegeven datum kloppend aanwezig is in de winkel en uw medewerkers in Gemert mij niet hoeven teleurstellen door fouten die elders gemaakt worden.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marlies Penninx