Klacht: Lege schappen

op 06 februari 2013 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Na de tigste keer misgegrepen te hebben bij de jumbo in wierden beklaag ik mij nu in de winkel gevraagd na een klachten nummer dit bleek niet te bestaan maar ik kon wel een formulier invullen wat ik niet wenste te doen toen werd de chef dkw er bij geroepen die mij vertelde dat dit bijna nooit voorkwam en dat ze de best scorende winkel waren m.b.t het voorkomen van lege schappen (dan moeten die andere filialen het wel heel slecht doen).
Voorbeeld:ik wou een pan groentesoep maken geen selderij,geen gehakt en geen honig groentesoep dit is toch te gek voor woorden en zo komt het met grote regelmaat voor dat ze iets niet hebben.
Mijn vrouw gaat al niet meer naar de jumbo en ik moet dit ook maar niet meer doen denk ik ondanks dat het de dichtsbijzijnde winkel is.

Dat er een systeem bij de jumbo ingevoerd wordt om lege schappen te voorkomen moet mijn inziens toch niet zo moeilijk zijn.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 19 februari 2013 om 14:01 geantwoord

Consument excuses aangeboden. Krijgt een bos bloemen voor het ongemak. Winkel gaat ermee aan de slag.

Alle klachten die gemeld zijn door Niekg