Klacht: Klacht mbt brandveiligheid tav laksheidlaconiek gedrag en na 12 dagen geen vervolg reactie.

op 07 december 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Tot op heden nog niets vernomen van Jumbo Merwedestraat en ben hier dan ook zeker niet over te spreken over de lakse, eigenaardige en arrogante houding tav wat ik heb aangetroffen en hoe zij trouwe consumenten te woord staan en handelen.

Ik mag aannemen dat Jumbo ik wel normaal te woord wordt gestaan en dat Jumbo Merwedestraat met een passende tegemoetkoming komt en denk dat ik anders de media zal raadplegen hoe Jumbo omgaat mbt op veiligheid en met name brandveiligheid, dit is een punt waar Jumbo zich zeker zorgen moet maken mbt de vestiging Merwedestraat daar deze mensen zich niet bewust zijn wat het betekent als blusmiddelen niet toegankelijk zijn als er een calamiteit zich voordoet, immers een calamiteit meld zich van te voren niet aan en u kan zich voorstellen dat mocht dit zich voordoen wat uiteraard niet te hopen is dan Jumbo negatief in het nieuws komt omdat het voorkomen had kunnen worden als de brandblusmiddelen vrij toegankelijk waren.

De medewerkers van de Plus, zowel mevrouw Angela(leiding over vulploeg avond) vond dé vakken die gevuld moesten worden belangrijker dan de blusmiddelen vrij houden als ook de vakkenvullers die het eigenlijk niet echt boeide of de brandblusmiddelen geblokkeerd wordenwerden of niet, een schandalige ontwikkeling in mijn ogen.

In afwachting van uw reactie,

Een zeer ontevreden en bezorgde klant,

Leo de Bruin.

Datum

23-11-2019

Dossiernr

00652197

Onderwerp

Klacht – Jumbo – Merwedestraat 50 – 3313 CS Dordrecht.

Dat ik een excuus brief krijg met op zijn minst een kleine intentie ivm trouwe klanten niet te woord staan en aan hun lot overlaten!

Datum

23-11-2019

Dossiernr

00652197

Onderwerp

Klacht - Jumbo - Merwedestraat 50 - 3313 CS Dordrecht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manthan