Klacht: Jumbo ribbel chips naturel

op 13 april 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

De jumbo ribbel chips naturel is uit het assortiement gehaald, dat was juist de lekkerste dan maar aan de croky ribbel chips naturel maar die is ook verdwenen. Heb ook een paar keer de ribbel chips van lays geprobeerd maar die is echt niet lekker. Dit speelt al bijna een half jaar, en het zou tijdelijk uit het assortiement zijn zo houden ze je aan het lijntje , heel veel mensen die Ik in de winkel of op verjaardag feestjes spreek vinden dit ook , en zo is het nog met veel meer producten, ook worden producten niet goed aangeleverd, je pakt heel vaak mis , ook de reclames zijn er flink op achteruit gegaan, je moet 4 dingen kopen, van groenten of fruit, nou dan licht de helft te rotten met die kleine huishoudens van tegenwoordig, maak gewoon de bloemkool witlof appels of druiven apart in de reclame

maak gewoon de bloemkool witlof appels of druiven apart in de reclame, en zorg dat de jumbo ribbel chips naturel weer in de vakken ligt en dat het gehele assortiment beter aangevuld word.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Welkom jumbo