Klacht: Jumbo gerretsonplein Eindhoven

op 12 februari 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vandaag waren er 2 kassa’s open was de 4e wachtende in de rij 5e dus er stonden 1 man en 3 jongens voor me die allemaal apart betaalde andere rij waren ook 4 mensen.
Vervolgens roepen ze om extra kassa ik geef aan ik was 5e in de rij.
Meisje achter de kassa zegt nee want die jongens horen bij elkaar dus telt als 1 klant zelfde als mij vrouw week boodschappen doe en ik weekend boodschappen betalen apart bij kassa telt het als 1 klant.
Hoe kan zei in godsnaam oordelen of we bij elkaar horen.
En dat die jongens bij elkaar horen. Vervolgens spreekt ze me aan op moment dat ik zeg die jongens rekenen apart af en zegt ze wil u verder gaan met discussie of stopt u
Klant is klant in mijn ogen ging om nog geen bedrag van onder de 5 euro maar manier waarop ze me aansprak
Jullie zeggen zelf 5e in rij gratis boodschappen

Ben tevreden als jullie je klanten goed behandelen en zeker niet zo de mensen aanspreek en gevoel geeft dat al die mensen leugens vertellen die 5e in rij staan.
Stop gewoon met 5e in rij want jullie proberen er altijd onderuit te komen met eigen regels die niet duidelijk aangeven zijn voor de klanten. Maar ben tevreden Dag Jumbo HALLO AH kom nooit meer bij jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Estrelinha