Klacht: geen gratis boodschappen bij vierde wachtende in de rij

op 08 februari 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

ik was vierde wachtende in de rij. Ik wilde daarom graag mijn boodschappen gratis, maar kreeg dat niet. Ze bestreden dat ik vierde wachtende was. OP mijn verzoek is de band terug gekeken en ik was vierde wachtende. Dat werd geen discussie, maar de leidinggevende kwam me na 3 kwartier wachten vertellen dat het vaker was voorgekomen dat ik vierde wachtende was en daarom de boodschappen niet gratis kreeg omdat het ‘expres’ was.
Ook jammer van al mijn diepvriesproducten die nu dus 3 kwartier niet gevroren werden.
Ik diende hierover een klacht in op 12 januari.
Kreeg een briefje terug met de mededeling dat Jumbo Reusel mij zou bellen en de kwestie zou doorspreken. Helaas, dat is nu op 9 februari nog niet gebeurd.
Een klant niet serieus nemen en ten overstaan van alle winkelde mensen beledigen gaat wel erg ver. (de leidinggevende riep beledigende teksten over mij naar me)

Als Jumbo doet wat ze zegt en de zeven zekerheden biedt. OF Jumbo skipt de zekerheden, dat is ook prima. Het zou ook fijn zijn als men klanten met respect behandelt.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. van der Bruggen