Klacht: Gebrek aan kennis van personeel

op 07 maart 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wildde laatst even snel een vol spaarboekje inleveren, omdat ik wat contant geld nodig had, bij de jumbo zei de caissière dat ze niet wist hoe dat moest.. de caissière achter haar en die achter de balie wisten het ook niet, de personen die het wel wisten waren met pauze. En dat zou nog een kwartier duren en deze tijd had ik niet. Ik was zwaar teleurgesteld en moest gaan pinnen waardoor ik te laat kwam op mijn afspraak

Gewenste Oplossing:

Alle overige jumbo’s geven mij altijd super fijne service het is deze jumbo specifiek die een slechte naam heeft hier

(Jumbo, Merwedestraat 50, Dordrecht)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Felicejs