Klacht: bestelbusje

op 03 november 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Beste Jumbo,

Zaterdagmiddag (02-11-2019) om stipt 15:00 uur, in Vlaardingen West, hoorde ik een voertuig onwijs hard door de Roemer visscherstraat heen rijden waardoor de onderkant van het voertuig tegen elk verkeersdrempel aan schuurde. Deze snelheid en lawaai maakte mij ongerust omdat dit een woonwijk is waar veel kleine kinderen buiten spelen. Ik ben zo snel als ik kon bij het raam gaan kijken welke buurtbewoner zo asociaal door onze straat reedt zodat ik hemhaar kon aanspreken. Tot mijn verbazing zag ik dat het een Jumbo bestelbusje was. Deze situatie heeft mij ernaartoe geneigd om jullie toch op de hoogte te stellen zodat dit hopelijk niet meer in het gevolg zal plaats vinden. Ik hoop dat jullie medewerker hierop aangesproken zal worden omdat deze snelheid onwijs gevaarlijk is, ik ben blij dat er geen ongeval heeft plaats gevonden.

Tot zover hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben!

Groetjes,

Vatan Karadavut

Ik zou heel graag willen dat deze medewerker aangesproken wordt op zijnhaar rij gedrag zodat deze medewerker het gevaar van de situatie zal inzien.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door krdvt