Klacht: 4de wachtende in de rij

op 10 mei 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Beste Jumbo ik kom al in de Jumbo vanaf het begin en ik ben altijd te vreden geweest mijn uitgaven per week is dan ook gemiddeld zeker 200 euro per week aan boodschappen.

In 2016 ben ik 2 x 4de in de rij geweest bij de kassa in Jumbo wijk Angeslo in Emmen toen werd ik de 2e keer mijn 4de in de rij afgekeurd maar toch meegkregen omdat de assistend bedrijfsleider Bart die zijn achternaam niet wil zeggen zijn collega niet wilde afvallen.

Nu ben ik vandaag 10 mei 2018 aan het boodschappen geweest bij Jumbo Valkenveld mijn eigen Jumbo ik heb boodschappen te waarde van 16,50 euro en 1,5 jaar later ben ik 4de in de rij bij de scan kassa de collega gaat de camera beelden bekijken en zegt u bent geen 4de in de rij want op het moment dat u 4de in de rij was hebben wij er een collega bij geroepen, ja dus ik ben 4de in de rij nee u krijgt de boodschappen niet gratis mee dus toen moest collega assistent leider Bart erbij komen en die zou mij wel even mij voor schut zetten zijn woorden ik heb al vaker een discusie met u gehad in andere winkels dus ik ga niet nog een keer met u discusie deze meneer Bart die zijn achternaam niet wil zeggen zegt ik doe je de boodschappen nu mee en de volgende keer sluit ik u uit voor 4de in de rij toen ik voorschut was gezet door meneer Bart in de winkel ging hij praten hard op met een klant dat hij niet snapte waar jumbo mee bezig was om klanten uberhaupt 4de in de rij kunnen zijn die regel moeten ze afschaffen riep Bart.

Ik wilde dit groot op Facebook twitter zetten en tros radar daar ben ik lid van, willen sturen maar mijn vrouw zegt je kunt beter eerst een mail naar jumbo sturen kijken wat die met de klacht kunnen ik eis personelijke excusses van Bart en geen uitsluiting van 4de in de rij dan moeten maar beter opletten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1087998-1