Klacht: Simkaart geblokkeerd zonder waarschuwing

Jac Stackernack op 19 februari 2025 over Jumbo Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook mijn Jumbo prepaid simkaart is geblokkeerd. Kan niet meer bellen of gebeld worden / sms en. Dit was ineens zonder waarschuwing vooraf. Er staat nog zeker 10 euro op.
Na moeizaam contact te kunnen leggen, weet ik dit. Het komt door 2G netwerk. Dat gaat/is eruit. Maar om dan zo met je klanten om te gaan? En het saldo gewoon te houden? En geen oplossing aan te bieden/niet te weten. Gewoon zeggen ja sorry, je hebt pech. Je moet een andere kaart kopen. En verder kunnen we niks voor je doen.
Zwaar teleurgesteld en boos op Jumbo…

Gewenste Oplossing:

Tenminste nummerbehoud. Saldo terug storten. Oplossing aanbieden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Jumbo Mobiel
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo Mobiel

Reactie van de melder van de klacht Jac Stackernack

1 maand geleden - Jumbo mobiel neemt me niet serieus. Stopt zonder vooraankondiging het prepaid contract, kan nu niet meer bellen en gebeld worden of sms en. Ook nummerbehoud kan niet, ze kunnen niks voor me doen. Ik heb gewoon pech zeggen ze dan! Saldo op kaart houden ze ook gewoon. Diefstal!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jac Stackernack