Mijn Klacht:
(25 april 2025) Na twee maanden van mailen en aandringen ging Jumbo eindelijk overstag en vergoedde mijn kosten. Daarmee is de zaak voor mij afgedaan.
Jumbo weigert al mijn prepaidkosten te compenseren (2G Sim)! Ze bieden een kadobon van 20 euro aan maar ik laat me daarmee niet afschepen. Bovendien is mijn telefoonnummer vervallen en had ik uren nodig om al mijn contacten mijn nieuwe telefoonnummer door te geven. Ik vind dit schofterig gedrag van Jumbo.
Bijna 1 maand correspondeerde ik met Jumbo over de vergoeding van AL mijn prepaidkosten. Dat heeft niets opgeleverd, behalve dus het aanbod van een kadobon van 20 euro. Dat is echt te weinig, ik wil al mijn geld terug!! Tot eind 2023 gingen ze bij Jumbo nog uit van 7 zekerheden (zoals ´Niet tevreden, geld terug´ en ´Jouw wensen staan centraal´´. Van die zekerheden is inderdaad niets meer van over. Wat een rottige dienstverlening nu!
Wat gebeurde er met mijn Sim-kaart? Halverwege februari kon ik geen telefoon en SMS meer ontvangen via mijn 2G prepaid Jumbo SIM. Ik verhoogde mijn tegoed via een 10 euro-bon en dat bleek nog te werken. Mijn conclusie: er zal wel een tijdelijke serverstoring zijn geweest.
Toen vrienden me kort daarna vertelden dat ze niet meer konden bereiken, bleek ik zelf ook niet meer te kunnen bellen of SMSen. Ik belde Jumbo klantenservice en die vertelde me dat mijn belaccount was afgesloten en dat ik geen compensatie zou krijgen. Ik was woedend!!
Kort daarna hoorde ik van de berichtgeving op tweakers.net. Jumbo heeft mij (en vele andere gedupeerden) niet de gelegenheid gegeven om tijdig een andere Sim-kaart te kopen (van een ander bedrijf natuurlijk). Daardoor verloor het telefoonnummer dat ik al ruim 13 jaar had en moest ik vervolgens al mijn contacten met de hand mijn nieuwe telefoonnummer doorgeven! En er is nog steeds geen volledige compensatie.
Gewenste Oplossing:
Ik wil vergoeding van al mijn prepaidkosten via mijn bankrekeningnummer (dus geen kadobon). Jumbo is op de hoogte van het bedrag.
