Mijn Klacht:
Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat mijn mobiele nummer via Jumbo prepaid mobiel helemaal is afgesloten. Heel vervelend omdat ik voor het regelen van bepaalde geldzaken in het buitenland dit nummer gebruik om tancodes te ontvangen. Bovendien stond er nog een behoorlijk beltegoed op de telefoon. De klantenservice van Jumbo meldde dat afgelopen vrijdag alle prepaidnummers zijn afgesloten, zonder bericht vooraf. Ik heb een nieuwe simkaart elders moeten kopen. Maar de procedure om mijn nummer te behouden bleek ook niet meer te werken. Dus opnieuw Jumbo klantenservice gebeld met de vraag om mijn oude nummer nog even opnieuw te activeren zodat ik de procedure voor nummerbehoud kon voltooien. Ook dat kon niet meer, volgens klantenservice omdat het om een oud simkaartje ging. Kortom: zonder enige informatie vooraf van Jumbo ben ik nu mijn oude nummer kwijt en een behoorlijk beltegoed. Het is een schande en brengt mensen echt in de problemen, bovendien heeft het de schijn van pure diefstal. Bij de klantenservice loop je vast, een chef spreken kan niet, nummerbehoud kan niet etc etc.
Chris Hattuma, Drachten
Gewenste Oplossing:
Je oude nummer nog even heraansluiten zodat nummerbehoud kan worden geactiveerd en natuurlijk het beltegoed terugstorten.
