Mijn Klacht:
Stel je gaat naar de winkel ik loop in de winkel, heb een aantal artikelen in de kar gedaan. Loop naar de kassa want ik ben klaar en op het laatste moment doe ik er nog een paar artikelen bij in. dan komt er ongemerkt een winkelmedewerker naar de kar en haalt doodleuk een paar artikelen eruit en zegt vervolgens dat ze niet op voorraad zijn!! Dat kan niet want ze zaten al in mijn kar. Het zijn dan ook nog eens de voordeel artikelen!
Dit gebeurt als je de Jumbo app gebruikt. Ik heb mijn bestelling gedaan, winkelwagen ingediend en bevestigd gekregen in de mail (met leverdatum). Een paar dagen later bestel ik nog een paar andere artikelen erbij en krijg ik in de bevestiging doodleuk gemeld dat een aantal van de eerdere bestelde en bevestigde artikelen niet meer op voorraad zijn. Als ik niets had bijbesteld had ik ze gewoon gehad.
Laten het nu ook nog eens juiste de aanbiedingen zijn waarbij ik de voorgespiegelde totale korting door deze functionele fout (in Jumbo’s bestelvoorraadbeheersysteem) van 24,36 naar 15,52 zie verdampen.
De reactie is : We zullen deze melding doorzetten naar de winkel en het distributiecentrum om herhalingen in de toekomst te voorkomen.
Helaas was het geen unicum, het is inmiddels de derde keer….. Ik heb dus geen vertrouwen in de genoemde afhandeling. ook krijg ik geen alternatief voor de producten niet op voorraad zoals geclaimd wordt.
Gewenste Oplossing:
Afspraak is afspraak, als je iets toegezegd te leveren ook gewoon doen. Als je het niet kunt, begin er dan ook niet aan. Dit is zeer waarschijnlijk een functionele fout in de software (of onjuist voorraadbeheer). Op het moment dat een bestelling gewijzigd wordt geeft systeem waarschijnlijk alles vrij en checked dan of alles leverbaar is. Dat blijkt dan niet zo en mis ik dus de eerder door mij bestelde en gereserveerde producten.
Ik ben tevreden als ik geleverd krijg wat ik bestel, lijkt me alleszins redelijke eis.