Klacht: Jullie zijn niet te bereiken

op 20 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 20 september 2017 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste patrickgriffioen,

Volgens onze gegevens heeft u gisteren een reactie geplaatst via onze internetsite en vandaag telefonisch contact gehad. Hierin heeft u aangegeven de grote bosatlas te willen annuleren wat wij voor u gedaan hebben. Tevens heeft u aangegeven een bevestiging te willen ontvangen. Deze zult u ook ontvangen in de vorm van een creditnota waarna het bedrag aan u zal worden overgemaakt.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door patrickgriffioen