Klacht: Jullie zijn niet te bereiken

op 20 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 20 september 2017 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste patrickgriffioen,

Volgens onze gegevens heeft u gisteren een reactie geplaatst via onze internetsite en vandaag telefonisch contact gehad. Hierin heeft u aangegeven de grote bosatlas te willen annuleren wat wij voor u gedaan hebben. Tevens heeft u aangegeven een bevestiging te willen ontvangen. Deze zult u ook ontvangen in de vorm van een creditnota waarna het bedrag aan u zal worden overgemaakt.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door patrickgriffioen