Klacht: Joyriden bezorgers

op 29 juli 2016 over New York Pizza in de categorie Horeca

Nadat een pizzabezorger van New york pizza in waddinxveen mij de weg afsneed en zijn middelvinger naar me opstak en plotseling voluit moest remmen omdat het verkeer voor hem stopte knalde mijn auto tegen de achterkant van de bezorger.

Bezorger wilde zich niet legitimeren
Eigenaar wilde geen schadeformulieren invullen deed heel erg onbeschoft tegen zowel mij als de getuigen die het zagen gebeuren.

Een pizzabezorger van New york pizza uit waddinxveen moet aan zijn veiligheid denken en geen asociale rijstijl laten zien. Nu is het een achterkant van de brommer de volgende keer leeg je onder een vrachtwagen. Ik hoop dat het management er iets aan gaat doen.

Management van New york pizza zware maatregelen nemen tegen het personeel als de eigenaar super onprofessioneel.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Real Madrid nada mas