Klacht: Jouw AH Bonuskaart is deze week gekozen!

op 27 november 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

26 November jl. kreeg ik van jullie een mailtje en meerdere anderen onder ons dat we waren geselecteerd met onze bonuskaart. We hoefden alleen onze mobiel nummer te geven en een sms te sturen om een prijsvraag te beantwoorden. Uiteindelijk heeft mij dit grapje 12 euro gekost en heb geen antwoorden meer gekregen. Er staan meerdere klachten op de site over jullie mails en er meerdere mensen een hoop geld kwijt zijn. Ik veronderstel dat jullie hiervan op de hoogte zijn.

Ik hoop op een positieve reactie uwerzijds.

Met vriendelijke groet,

M. de Wildt

Gewenste Oplossing:

Uitzoeken wat hier aan de hand is, misschien een vergoeding van alle kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door meddydewildt