Klacht: te lang wachten aangeven dat er een ww uitkering moest aanvraagd moest worden

op 29 augustus 2018 over jongeren loket in de categorie Overheid

Ik heb sinds maart een uitkeringsaanvraag gedaan met mijn maatschappelijk werkster. omdat er bij het jongerenloket een fout is gemaakt, was ik genoodzaakt een nieuwe aanvraag te doen. Dit heb ik met behulp van mijn contactpersoon bij het jongerenloket opnieuw aangevraagd. Haar naam is Jennifer Stegehuis. Zij heeft mij uitgelegd dat ik wel degelijk recht heb op een Bijstandsuitkering en dat alles goed zou komen. Helaas heb ik op Vrijdag 24 augustus een brief ontvangen van gemeente Rotterdam. In die brief stond vermeld dat ik uiteraard geen recht heb op een bijstandsuitkering maar een WW uitkering aan moet vragen. Ik heb dus 6 maanden zonder geld gezeten. ik vind dit een kwalijke zaak omdat mijn contactpersoon dit eigenlijk al had moeten weten en gelijk had moeten doorgeven aan mij dat ik een WW uitkering moest aanvragen. Ik zit nu dus echt in de problemen omdat vaste lasten hierdoor niet heb kunnen betalen.

Ik eis hierdoor een tegemoetkoming van de Gemeente Omdat ik zolang heb moeten wachten op antwoord.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over jongeren loket

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over jongeren loket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adja