Klacht: jogging pants

op 18 mei 2016 over Philipp Plein in de categorie Internetshops - Kleding

op 2 april 2016 joggingbroek voor zoontje gekocht en een dag later bleek het ijzeren plaatje waar het merk op staat kapot te zijn.
Broek teruggebracht naar Phillip plein winkel op de Lijnbaan in Rotterdam.
Vijf weken later pas retour want hij moest gerepareerd worden in een ander land.
Broek weer opgehaald en de volgende dag blijkt dat er een ringetje los zit waar de aantrekkoorden door heen zitten.
Weer terug naar winkel en vraag nu mijn geld terug want het is een ondeugdelijk product en heb geen zin meer om weer vijf weken te wachten want dan heeft mijn zoontje inmiddels een grotere maat nodig.
Krijg ik te horen dat dit nu niet mogelijk is want er moet eerst met het hoofdkantoor worden overlegd. Ons ongenoegen meerdere malen geuit tegenover de vriendelijke blijvende verkoper ( 1 pluspunt ) maar moet echt wachten tot aanstaande woensdag tot er overleg met het hoofdkantoor is geweest.
Ik vind dit echt niet kunnen en een zeer slechte service van zo’n groot merk. Dit is een regelrechte aanfluiting en verwacht u dan ook geen enkele service als u iets bij Phillip Plein koopt
Bij de Hema, Wibra, Primark krijg ik gewoon m,n gel;d terug als een product niet deugt.

Als ik aanstaande woensdag gewoon m,n geld terug krijgt en mijn zoontje ergens anders iets kan gaan kopen want wij hoeven niets meer van Phillip Plein.

Alle klachten die gemeld zijn door shaitje1998