Mijn Klacht:
In augustus 2014 heb ik met een groep van 4 personen een bezoek gebracht aan JinSo Loungebar & Restaurant in Amsterdam Zuidoost ter afsluiting van de avond. Bij binnenkomst werd onze bestelling met tegenzin opgenomen door de ober. Er kon geen lachje vanaf. Ook gaf hij te kennen dat hij naar huis wilde en hoopte dat de tent niet lang meer open bleef. Persoon in kwestie leek wel in grafstemming. De bestelde portie olijven kwam niet aan. Daar werd geen excuses voor gemaakt bij het afrekenen. Enkel werd ons op monotone wijze meegedeeld dat het van de rekening is afgehaald omdat we deze niet hebben gehad. Rest van het personeel leek het ook niet naar zijn zin te hebben met uitzondering van 1 personeelslid. Ik heb er begrip voor dat men na een lange werkdag moe is, maar dat zou niet ten koste moeten gaan van de gastvrijheid en sfeer. Ook kwam de ober maar eenmaal aan onze tafel terwijl de glazen op onze tafel al heel lang leeg stonden. Zonde van jullie omzet en geen manier om met klanten om te gaan.
Gewenste Oplossing:
Laat ik over aan de manager.