Klacht: JinSo Loungebar & Restaurant: slechte service, na 2 weken geen reactie op ingediende klacht

4tje op 07 september 2014 over Jinso loungebar en restaurant in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus 2014 heb ik met een groep van 4 personen een bezoek gebracht aan JinSo Loungebar & Restaurant in Amsterdam Zuidoost ter afsluiting van de avond. Bij binnenkomst werd onze bestelling met tegenzin opgenomen door de ober. Er kon geen lachje vanaf. Ook gaf hij te kennen dat hij naar huis wilde en hoopte dat de tent niet lang meer open bleef. Persoon in kwestie leek wel in grafstemming. De bestelde portie olijven kwam niet aan. Daar werd geen excuses voor gemaakt bij het afrekenen. Enkel werd ons op monotone wijze meegedeeld dat het van de rekening is afgehaald omdat we deze niet hebben gehad. Rest van het personeel leek het ook niet naar zijn zin te hebben met uitzondering van 1 personeelslid. Ik heb er begrip voor dat men na een lange werkdag moe is, maar dat zou niet ten koste moeten gaan van de gastvrijheid en sfeer. Ook kwam de ober maar eenmaal aan onze tafel terwijl de glazen op onze tafel al heel lang leeg stonden. Zonde van jullie omzet en geen manier om met klanten om te gaan.

Gewenste Oplossing:

Laat ik over aan de manager.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jinso loungebar en restaurant

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Klacht ingedeeld bij GVU terwijl ik in optie - staat niet in lijst - heb aangevinkt. Daarvoor ook geprobeerd de klacht in te dienen maar werd toen ingedeeld onder kruidvat?

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jinso loungebar en restaurant nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Inmiddels meer dan een maand later heb ik nog steeds geen reactie gehad op mijn klacht die ik per e-mail naar het bedrijf heb gestuurd.Ondanks dat ik een dag na mijn mail wel een ontvangstbewijs heb ontvangen dat de mail goed is aangekomen.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Overigens ben ik vaker naar deze gelegenheid gegaan. Service is zelden goed. Het duurt lang voordat je bestelling is opgenomen en daarna zie je de bediening niet meer terug aan tafel. Ook hebben ze geen oog voor lege glazen op tafel. Je moet zelf uitbundig staan zwaaien.

Alle klachten die gemeld zijn door