Klacht: [email protected]

op 22 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb handicap en maak gebruik van een rolstoel plus ik val in het hoge risicio ivm kans om besmet te worden.
Ik probeer al weken lang mijn boodschappen via ah online te doen maar ik kan nu pas na 4 april dit doen te minsten tot zover laat het ah mijn zien daarna weet ik het niet.
Er zijn lieve mensen om mijn heen die dan boidschappen willen halen.
Maar wat ik nodig heb is er dan niet meer ook geen alternatieve ervan. Dit allemaal door het hamsteren.
Maar ik heb eten nodig om te kunnen overleven mensen.
Het zijn geen extra voorraad boodschappen.

Gewenste Oplossing:

Stel een limiet in van bijv max 2 artikelen per klant.
Zorg dat ik mijn boodschappen kan doen om te kunnen overleven.
Ah u hulp is echt hard nodig, stop ook die hamster weken nu.
Hierdoor kopen mensen nog veel.meer in.
Ik vraag u nogmaals help.mijn ik wil overleven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jftgraaf