Klacht: Jetset horloge

op 15 juli 2012 over Lucardi in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor de verjaardag van me zoon een jetset merk horloge gekocht bij lucardi.
2 dagen later was de wijzertje eraf en deed hij het niet meer. Ik terug na de winkel en vertelde dat het binnen 2 dagen kapot was. Wat ze deden is de horloge terug sturen om het te reparen en het zou 3 weken duren. Nou gedaan en moest nog kosten voor betalen. 3 weken later opgehaald en nog geen dag gedragen en de wijzertje is weer stuk. Dit is toch niet normaal!!!

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe horloge ipv te laten reparen. Want binnen 2 dagen was het kapot en daarna gelijk dezelfde dag!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door YasDogan