Klacht: Jet Set horloge

op 04 april 2013 over Lucardi in de categorie Juweliers

Ik heb op 14/2/2011 een Jet Set horloge gekregen voor Valentijnsdag. Nu, net 2 jaar later, laat de zilveren band los door een productiefout en dat kan met geen mogelijkheid gemaakt worden. Ik droeg dit horloge alleen bij nette gelegenheden, ik werk namelijk in de zorg en vond het zonde om hem daarbij te gebruiken.
Ik vind het niet normaal dat een horloge ( €80) die amper gedragen is zo kapot gaat. In de winkel geven ze niet thuis en ook via de klantenservice krijg ik een standaard ‘Helaas als er geconstateerd is dat het horloge niet meer gerepareerd kan worden kunnen wij daar niets aan veranderen.’

Ik wil graag dat er een professional kijkt naar mijn horloge, of er iets tegenover staat.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 08 april 2013 om 14:13 geantwoord

Klant heeft meerdere kanalen gebruikt om de klacht kenbaar te maken.
Is via emailberichten geïnformeerd over de garantie voorwaarden garantie termijn is inmiddels verlopen.
Er is gekeken of het probleem verholpen kan worden d.m.v. repaaratie. Helaas is dit niet het geval.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lucardi beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht StefanieDraak

7 jaren geleden - Er is geen oplossing gevonden. Jammer.

Alle klachten die gemeld zijn door StefanieDraak