Klacht: Slechte Service en Aankop

Teleurgesteld010 op 21 december 2021 over Jet Cars in de categorie Autodealers

Oh wat heb ik een spijt, enorm veel spijt zelfs. Als alleenstaande moeder, na 6 jaar bewind met 3 kindjes. Eindelijk mijn rijbewijs na jaren kunnen halen, uit bewind maar niet heel veel geld over voor een autootje. Echter al lange tijd alles op de fiets moeten doen met 3 kids en nu de mogelijkheid tot iets meer vrijheid door een autootje aan te kunnen schaffen. Ik kwam rond de middag op een zaterdag bij Jetcars j.l. aan, geholpen? Nee niet echt. De verkoper staat met handen in het haar en op kantoor is er totaal géén begrip voor welke situatie dan ook. De auto loopt rechtsachter vol met water, dit viel na 2 dagen al op doordat ik met me kindjes voor het eerst door de wasstraat reedt en zij ervaarden hoe nat je wel niet kon worden, al zittende in de auto. En dan de schokbrekers volgens mijn omgeving die stuk zijn en géén catelisator, hoe het ook mag heten, onder de wagen. A fijn, denk je dit nog per mail toe te sturen aan hen waar je totaal géén reactie op ontvangt met als gevolg dat je na een werkdag daar weer moet gaan staan en je 10 min voor sluitingstijd gehaast op zoek moet naar een auto die dan misschien wel aan de voorwaarden zal voldoen. Nou, pff, dit is een totale eerste miskoop waar mijn kids en ik nu onder lijden, al wilde ik het persoonlijk op een rustige en behulpzame manier met hen oplossen. Bedankt voor niks! 🙁

Mijn volledige bedrag terug ipv het aanbod om mijn auto in te ruilen/ taxeren voor de helft van het bedrag wat ik er voor neer heb moeten leggen. Ik heb géén reparatie aan de auto nodig, maar mijn geld terug zodat ik een betere aankoop kan doen dan waar ik nu mee moet zitten met mijn kindjes.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jet Cars

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jet Cars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgesteld010