Klacht: verkeerde bank stof en kleur

op 18 februari 2016 over Jeha in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

toen we de bank kregen hadden we 1 doel en dat was in mekaar zetten. we hebben er meer als 10 weken op gewacht.. toen kwamen we tot ontdekking dat we helemaal de verkeerde kleur hebben. donker denim blauw hebben we en het moest licht grijze zijn. heb hebben gelijk contact opgenomen en ze zouden zsm terug komen op ons probleem. hij gaf zelf toe dat het de verkeerde kleur was. en het zou worden opgelost.. We zijn nu 6 weken verder er zou iemand langskomen met een kleurstof om te kijken of het echt zo is. vind ik raar want hij gaf zelf aan dat het de verkeerde bank was. heb er al tig x heengebeld en ze beloven vanalles en dan is er een excuus dat ze niet konden terug bellen omdat er klanten waren. neem aan dat ze pauze ofzo hebben en even een belletje kunnen plegen?
begin december bank opgehaald, het is nu 22 jan šŸ™

Gewenste Oplossing:

op moment nergens over. eerst moet het worden opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door birgit1990