Klacht: Banken

op 06 november 2018 over Jeha in de categorie Meubelwinkels

We hebben bij Jeha 2 banken gekocht. Een 2 zits en een 3.5 zits. Deze zijn eind mei geleverd. We hebben de banken bijna niet gebruikt ivm de lange zomerperiode. Toch waren in augustus alle 4 de leuningen van beide banken kapot. Ze zijn allemaal ‘losgelaten. We hebben Jeha gebeld en die zijn in augustus wezen kijken. We zouden gebeld worden door de leverancier. We hebben vanaf september bijna elke week gebeld en kregen telkens de mededeling:’ Diegene die erover gaat is er niet vandaag’. En er werd beloofd de volgende dag terug te bellen. Wat inmiddels na 3 maand nog steeds niet is gebeurd. We hebben nu – 2 maanden op de banken gezeten en onze 3 zits bank is helemaal doorgezakt! Het midden van de bank is een kuil. Waardeloos! In de winkel is ons verteld dat de banken van erg goede kwaliteit gemaakt zijn. En ze waren ook niet goedkoop. Al met al: slechte service, slechte banken en verkeerde informatie verstrekt.

Wij zijn tevreden als we:
- of ons geld terug krijgen. Zodat we wel goede banken kunnen kopen.
- of de banken goed gemaakt worden. En waarschijnlijk moet de 3 zits dan kleiner gemaakt worden. Anders hebben we binnenkort hetzelfde probleem weer!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jeha

Alle klachten die gemeld zijn door Jtdrenth