Klacht: Je wordt niet serieus genomen als klant

op 05 juni 2016 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Ik was al een aantal keer bij Eye Wish in Arnhem (Jansstraat 18) geweest. De eerste keer dat ik er was wilde ik een montuur bekijken die bij hun op de website staat. Die hadden ze helaas niet in de winkel en deze moest uit een ander filliaal komen, dat zou een paar dagen duren en dan zou ik gebeld worden. Een week later werd ik nog steeds niet gebeld dus besloot ik maar zelf langs te gaan. De montuur was binnen gekomen en ik vroeg of ze deze nog een week konden achterhouden voor me omdat ik graag wilde dat mijn zus mee ging voor een second opinion. De week daarna werd ik gebeld met de boodschap dat de montuur was binnen gekomen. Wat ik heel raar vond, omdat ik er al geweest was en hem had gezien. Ik besloot toen een afspraak te maken om mijn ogen op te laten meten. Na dat ik afgelopen weekend weer bij Eye Wish was geweest (denk dat ik een uur binnen was geweest monturen bekijken en het wachten op mijn afspraak om mijn ogen op te laten meten) heb ik dit maar geschreven bij google reviews bij Eye Wish Opticiens (Jansstraat 18, Arnhem)

Heel onvriendelijk personeel, geen oog voor de klant, kreeg niks te drinken aangeboden terwijl andere mensen dat meerdere malen aangeboden kregen met een grap dat ze aandelen in koffiebonen hadden. Had een afspraak om mijn ogen op te laten meten en nadat mijn verzekering gegevens gecontroleerd was werd ik niet meer verder geholpen met de boodschap dat ik het bij een andere opticien moest proberen. Er werd niet eens naar een alternatief montuur gezocht. Voelt alsof ik heel klantonvriendelijk behandeld wordt vanwege mijn uiterlijk of huidskleur. Ook tegenover mijn zus en vriendin werd niet klantvriendelijk gedaan. Je wordt als klant niet serieus genomen bij Eye Wish. Ik kom er nooit meer en zal mijn familie, vrienden en kennisen Eye Wish heel sterk afraden.

Graag zou ik willen zien dat het personeel van Eye Wish (Jansstraat 18, Arnhem) aangesproken wordt over klantvriendelijkheid en hoe je moet omgaan met klanten. Met name het persoon dat op zaterdag 4 juni werkzaam waren.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 13 juni 2016 om 14:27 geantwoord

Met de heer Lautan gesproken en hem excuses aangeboden namens de winkel en Eye Wish Opticiens. Is zeker niet de bedoeling geweest hem dit gevoel te geven. Zijn beleving wordt binnen het team in Arnhem besproken. Dit om voor de toekomst dit soort incidenten te voorkomen. Waarschijnlijk in de communicatie een en ander niet goed verlopen. Klant aangeboden een nieuwe afspraak te maken bij deze winkel of andere winkelvan Eye Wish Opticiens. Tevens 2 vrijkaarten van Rijksmuseum aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door mgwlautan