Klacht: Diverse schades na onderhoud

Glox op 23 februari 2022 over JDT Deuren in de categorie Installatiebedrijven

Vanuit de aannemer van de woningbouw zijn er bij mij kozijnen vervangen. Bij het vervangen van de kozijnen zijn en diverse schades ontstaan die behoorlijk in de kosten lopen. In eerste instantie werd ik van de kastje naar de muur gestuurd tussen de Woningbouw en JDT Deuren. Later heb ik begrepen dat JDT Deuren hier verantwoordelijk voor word geacht.

Tot op heden is alleen de bel gemaakt, maar zijn de muren nog steeds beschadigd. We zijn inmiddels een aantal maanden verder en zie ik geen voortgang. We zijn er mee bezig heb ik even niks meer aan. Het lijkt erop dat het bedrijf niet weet wat ze moeten doen. Zeer amateuristisch.
Voor dat we verdere stappen ondernemen. Proberen we nog een keer om het middels deze wijze binnen kortte termijn op te lossen.

Ik zou graag zien dat de schade wordt hersteld en niet dat ik weken niks meer erover verneem. Indien dit niet mogelijk is wil ik een vergoeding. Dit op zeer kortte termijn. In verband met het feit dat we nu al maanden verder zijn en mijn geduld op is vandaar deze klacht.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDT Deuren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Glox