Klacht: retour is maar gedeeltelijk verwerkt

Ise Leus op 13 maart 2025 over JDsports in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een order die ik geplaatst heb bij JD Sports, en die bestond uit 3 artikelen, volledig geretourneerd in dezelfde doos waarin ik de artikelen ook heb ontvangen, echter JD Sports heeft maar 2 van de 3 artikelen als retour teruggeboekt, waardoor ik dus nog steeds voor 1 artikel dat ik niet meer heb moet betalen. Contact gehad met de klantenservice in Nederland en de retourdienst in Engeland en daar bevestigen ze enkel 2 van de 3 artikelen. Het 3e artikel is of nog niet ontvangen (kan niet want alles zat in hetzelfde pakket), of niet door de kwaliteitscontrole gekomen (dat is raar, ik heb de order binnen 2 dagen teruggestuurd en de schoenen alleen gepast en verder niets) of de retour moet nog verwerkt worden (raar, want andere artikelen waren al op 8 januari 2025 retourgeboekt). Ik denk dat er of een fout is gemaakt bij de verwerking van mijn retour of dat de schoenen bij het retourdepot kwijt zijn geraakt. Ik kan in ieder geval niets meer. De betaling van de bestelling zou via Klarna gaan en daar kom ik ook niet verder mee (ze verwijzen telkens naar elkaar)!!

Gewenste Oplossing:

Dat de volledige order, dus ook het laatste artikel retour wordt gemeld, waardoor ik niet alsnog de schoenen moet betalen die ik dus niet meer heb.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JDsports

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDsports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ise Leus