Klacht: JBL speaker en bijbehorende wanprestaties

op 20 juni 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik ben eveneens in afwachting van de JBL speaker. Wat de ultieme schandalige druppel was de mail deze ochtend om een kopie factuur te vragen.
Gemaild met Kruidvat en zij schuiven hun verantwoordelijkheid door op Free For One. Deze gemaild, geen reactie. Dan gebeld een alleraardigst vrouwtje zegt dat zij de ‘handeling’ doen names Gillette. Dan door naar Gillette, wederom een vriendelijke mevrouw die zegt ‘Nee, nee Free For One daar moet u zijn. Nogmaals de rol van Gillette gevraagd in dit geheel en opeens moeten andere afdelingen zich buigen over de casus. Weer terug naar Kruidvat aangezien ik bij hun een bestelling heb gedaan en dat zij mij de belofte hebben gedaan dat ik de JBL speaker zou ontvangen, zijn zij verantwoordelijk voor de afhandeling van deze actie. Ik ben ook benieuwd in het kader van de AVG waar mijn persoonsgegevens nu overal zwerven. Ik ben dan ook zeer ontevreden over deze tot op heden wanprestaties vanuit Kruidvat.

Nog deze week uitleveren van de JBL speaker met welgemeende excuses voor de rompslomp die hun kanten moeten doen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tgyuh