Klacht: Ontzettend slechte service + geen verstand van zaken

op 22 maart 2017 over Jasmijn Bult Fotografie in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas een hele slechte ervaring met Studio1001.
We hadden een shoot geboekt via vakantieveilingen, maar we werden heel slecht behandeld. Het was heel erg ongemakkelijk en hij heeft maar 20 foto’s gemaakt, vervolgens kwamen we er op de computer achter dat hij in JPEG heeft geschoten, wat als professioneel fotograaf echt not done is.
Vervolgens kregen we een maand later (1 dag voordat ze het uiterlijk moesten worden geleverd) een Wetransfer bestand met de foto. De achtergrond van de foto is heel erg vreemd bewerkt (gekke kleuren etc) en mijn vriend z’n gezicht is helemaal strak gestreken wat er niet uit zag, ook was de foto volgens mij niet helemaal goed gefocust aan de bewerking te zien. Zonder overleg hebben zij ook in de nabewerking de greenscreen veranderd naar een kleur die ons totaal niet aansprak. Al met al echt een trieste foto.

Gewenste Oplossing:

Als het bedrijf met een passende oplossing komt zoals bijvoorbeeld een vergoeding of betere foto\'s die wel professioneel in RAW worden geschoten en waarvan de bewerking fatsoenlijk is.

Alle klachten die gemeld zijn door serdeventer