Klacht: Jas kapot, wel geld terug maar geen nieuwe

op 21 februari 2018 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Binnen 3 weken na aanschaf ging mijn man zijn nieuwe zwarte jas kapot. Deze was 29 euro in de sale en in de winkel kreeg ik het geld terug aangezien het een scheur op de naad was, wat dat betreft topservice.

De sale gold nog steeds op de jassen maar alleen de groene versie hing nog in de winkel. Online gekeken en daar was de zwarte wel beschikbaar, alleen dan voor volle pond (59 euro). Het kon alleen niet geregeld worden via de webshop dus zou ze kijken of het vanuit een ander filiaal kon worden bezorgd. Een dag later kreeg ik bericht dat de jas in geen enkel filiaal meer te krijgen was.

Als ik online kijk dan kan ik de jas zelfs in de winkel laten bezorgen, dus waarom niet voor dezelfde (sale)prijs. Het is hier geen fout van ons maar het lag aan de kwaliteit die C&A heeft geleverd.

Als de jas gewoon voor ons geleverd wordt voor de prijs die wij hebben betaald, als dit niet via een ander filiaal kan dan maar via de webshop. Of het nou overgebracht moet worden uit een ander filiaal of via de webshop, wat maakt het uit...

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wistaire