Klacht: jas kapot

op 12 oktober 2016 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een jaar geleden een winterjas gekocht van 80 euro
Na 2 maanden ging de rits kapot ik heb de jas terug gebracht en kreeg een nieuwe maar kleiner model jas terug.
Dus tot zo ver prima
Gisteren begon de kou dus ik pak mijn winterjas uit de kast en trek aan
rits de jas dicht en ja hoor onderste puntje van de jas bij de rits sluiting kapot

Ik naar de c&a lelystad nou mooi niet dat ik iets voor elkaar kreeg.
had je maar eerder moeten komen?
ze ging niet eens het gesprek aan.

Gewenste Oplossing:

De manier van praten en het luisteren ontbrak ze ging door mij heen met praten ook liep ze gewoon weg. Werd niet serieus genomen
Ik sprak vragend en verwachte niks meer met van dat klopt toch niet met een jas van 80 euro?

Je spreek iemand gewoon toe ook al ben je het niet eens met iemand helemaal als je bedrijfsleidster bent

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wendygaia