Klacht: Jas besteld, geannuleerd en nooit een terugbetaling ontvangen

op 06 november 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Augustus heb ik al een jas besteld (pre-order)
In oktober kreeg ik pas een bericht dat de levering later was en pas eind oktober zou worden met de melding als je wilt annuleren begrijpen we dat.. Deze bestelling dan ook geannuleerd, bevestiging gekregen van de annulering en de betaling staat binnen een paar dagen weer op uw rekening. De termijn is al verlopen en nog steeds geen geld ontvangen. Meerdere mail en messengers via fb maar geen enkele reactie en wacht nog op een terugbetaling!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 30 november 2018 om 22:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 30 november 2018 om 23:55 geantwoord

Dit is geen oplossing, de oplossing is mijn geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door Jvanheemskerk