Klacht: Bestelling geplaatst en niet ontvangen

Kello op 23 november 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op10 november 2016 een bestelling geplaatst en zou binnen 4 werkdagen geleverd worden. Twee weken later is nog steeds geen bestelling geleverd. Mailcontact met janox gehad en zou doorgegeven worden aan verzendafdeling. Daarna nog mailcontact gehaald waarop niet gereageerd wordt.
Nu ik al deze klachten lees ben ik bang te maken te hebben met internetoplichting.
In afwachting op een reactie van mijn laatste mail.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden op het moment hij mijn bestelling levert danwel het geld terug stort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janox.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Janox.nl

Heeft op 23 november 2016 om 21:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door