Klacht: Janneke Brinkman Servies Aanbieding

op 30 januari 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Half januari 2014 was het servies in de aanbieding. Platborden a € 7.99 per stuk. Nu 4 borden voor € 14.99. Ben naar verschillende Blokker Filialen geweest. Aanbieing ging op maandag in. Ben dinsdag gegaan. Geen borden meer te verkrijgen. Stond geen OP=OP in het krantje en de verkoopsters zeiden gewoon heel simpel. Oh nee, die borden zijn op.

Ik zou tevreden zijn en het ook niets meer als normaal vinden dat ik deze borden alsnog kan kopen voor de prijs uit het krantje

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Blokker

Heeft op 31 januari 2014 om 14:53 geantwoord

Datum: 31-01-2014
Afdeling: Klantenservice
Contact: e-mail

Wij begrijpen uw vraag met betrekking tot het servies dat u in onze Blokker folder gezien heeft maar niet op voorraad blijkt te zijn.

De Blokker folders worden een geruime periode van tevoren gedrukt alvorens deze in een later stadium verspreid worden. Het kan echter voorkomen dat een bepaald artikel in de folder staat afgebeeld terwijl blijkt dat dit artikel niet (meer) in de Blokker winkels en/of online op de Blokker webshop te koop is. Omdat de folder al reeds verspreid is en loopt kunnen wij de folder niet meer aanpassen.

Alle artikelen uit de folder zijn er zolang de voorraad strekt. U kunt dit nalezen op de achterkant van de folder.

Wij willen u hierbij onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak wat u heeft ondervonden.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door KimWich