Klacht: Vlijmscherpe messen!

Nellie Franssen. op 03 juli 2023 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Al enkele weken zie ik bij Jan Linders (in Sevenum) veel reclame over vlijmscherpe messen. Dit gaat gepaard met folders en aanplakfolders, vloerfolders enz enz. Mijn geweten komt hier niet mee weg!! Hoe komt het in Godsnaam in uw hoofd op, om voor de dag te komen met vlijmscherpe messen!! In deze tijd, waar je elke dag op T.V. over steekpartijen en zo hoort. Ik ben een gewone huisvrouw, mijn kind is de jeugd allang gepasseerd, maar er loopt veel jeugd rond die deze reclame interessant vindt. Wilt u hier misschien over nadenken???
Vindt u deze reclame passen in deze tijd van steek -en schietpartijen enz. enz ???? Ik niet!!! En velen met mij ook niet, denk ik.
Als Jan Linders Senior nog zou leven, zou dit nooit gebeurd zijn. Hopelijk gaat u hierover nadenken.
Ik doe altijd mijn boodschappen bij Jan linders en zal dit blijven doen, zolang als de winkels nog bestaan, maar ik blijf dit zeer ongepast vinden en ik ben het er dus helemaal niet mee eens!!!
Toch mijn vriendelijke groeten.
Nellie Thijssen.
Sevenum.

Zijn er geen andere dingen waar wij als klant van Jan Linders blij mee zijn???

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Jan Linders

7 maanden geleden - Bedankt voor je bericht. Heel fijn dat je met ons mee denkt. We nemen je bericht intern verder op! Wel wil ik je alvast vertellen dat onze Masterchef messen niet aan personen onder de 18 jaar verkocht mogen worden. Dit staat ook gecommuniceerd op onze actiecommunicatie. De messen hebben een extra beveiligde verpakking die niet zomaar lost gemaakt kan worden in de winkel. Tevens moet er voor de messen extra gespaard worden, want er moeten zegels op ingewisseld worden. Ze zijn niet zonder de zegels te koop. Hoop je op deze manier alvast een geruster gevoel te geven. Wensen we je verder een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Jan Linders klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nellie Franssen.