Klacht: Personeel

Lorena.s op 14 januari 2023 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond werd ik rond 20:20 geholpen door een meid genaamd “Madelief” zo lief is ze niet. Hoi of goedenavond zeggen was te veel, vragen of ik de bon wou vond ze te veel, ook legde ze m’n producten niet op een normale manier neer. Ik heb me al meerde keren aan haar gestoord, en telkens denk ik van ik geef het een kans maar het is nu al de zoveelste keer. Ook was er personeel achter bij de bakkerij daar waren ze gewoon aan het drinken alsof dat de normaalste zaak ik van de wereld. Niemand groet je daar ze lopen allemaal met een lang gezicht of ze zijn aan het flauwekullen met elkaar prima als ze dat doen maar het was bijna sluitingstijd dat ze dan nog even gewacht hadden.

Gewenste Oplossing:

Dat het personeel vriendelijker is, en goeiedag kunnen zeggen of ze nou achter de kassa staan of in de winkel lopen want beide wordt niet gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Jan Linders

1 jaar geleden - Beste Lorena, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je niet gegroet bent in de winkel en je niet op de juiste manier geholpen bent aan de kassa, onze excuses hiervoor! Ik wil dit dan ook graag opnemen met de supermarktmanager zodat dit met het personeel besproken kan worden. Zou je kunnen aangeven in welke winkel je de boodschappen hebt gedaan? Je mag dit naar [email protected] sturen, dan kan ik het vanuit daar verder oppakken! Ik zie graag je berichtje tegemoet. Als er verder nog vragen zijn of je wilt nog iets kwijt hoor ik dat ook graag. Wens je een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Jan Linders klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Lorena.s

1 jaar geleden - Goedemorgen, dit was bij de Jan linders in Amstenrade. Bedankt voor u bericht! Mvg, Lorena

Alle klachten die gemeld zijn door Lorena.s