Klacht: Jan Doedel

op 14 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afgelopen week is monteur Ikea langsgeweest wegens defecte inbouw magnetron/oven. IK had een halve dag gewacht en resultaat was dat hij het onderdeel niet bij zich had. Toen is er nieuwe afspraak gemaakt op 14 januari tussen 9-12 uur.
Na hele ochtend wachten heb ik rond 12.30 IKEA gebeld.
Monteur blijkt nu bij IKEA afspraak geannuleerd te hebben !!!
Er is geen enkele communicatie geweest naar mij hierover met als resultaat dat ik de ochtend vrij heb moeten houden en dus voor niets, voor JAN DOEDEL. Overigens vriendelijke medewerkeer bij klantenservice. Er is nog geen nieuwe afspraak gemaakt en ik wordt binnen twee dagen teruggebeld.
Zeer slordig van IKEA en ik hebnu al 2x een halve dag vrijgemaakt voor niets.

Gewenste Oplossing:

Ik ben twee dagdelen kwijt die ik vrij heb moeten houden. Daar mag iets tegenover staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 33333