Klacht: jammer van de onvoldoende service

op 24 mei 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In filiaal breda vinyl uitgezocht. personeel was behulpzaam. ik heb vinyl besteld en een datum vastgelegd waarop mijn trap zou worden bekleed. de volgende dag belde men om door te geven dat het vinyl niet meer geleverd kon worden door de fabriek. kan gebeuren. ben terug gegaan om een ander vinyl uit te zoeken.
op de dag van stoffering werd ik door stoffeerder gebeld; slecht nieuws; het vinyl was niet geleverd dus zouden ze niet komen. Hoezo dús? Het is niet mijn probleem dat een fabriek niet de spullen levert. dat is het probleem van leenbakker, en dat wordt direct op mijn bordje geschoven. ik was hier niet blij mee, behalve dat ik een vrije dag heb moeten nemen, heb ik er ook voor gezorgd dat mijn kind vandaag en morgen niet thuis is omdat hij allergisch is en heftig kan reageren op o.a. dampen (lijmlucht van het leggen van het vonyl op de trap) Ik vraag me ook af waarom ik dit pas op de dag hoor dat het gelegd zou worden. dit wisten ze gisteren ook al. jammer, want gisteren heb ik nog contact met het filiaal gehad met de vraag of er een tijd bekend was waarop de stofferder ongeveer bij mij zou zijn.

ik heb er moeite mee dat het probleem als bijna automatisch wordt doorgeschoven naar mij. alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. ik ben een betalende klant, en verwacht service.
Ik ben ontevreden over de nonchalante gang van zaken. Als moeten ze het vinyl zelf gaan halen: ik wil dat het binnen 48 uur wordt gelegd!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door vinyl