Klacht: Jammer dat ze weglopen voor klachten!

op 14 juli 2012 over Beautysalon Gouda in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 25-5’12 heb ik mijn haar laten verlengen.Ik had de haarverlenging voor veel overgenomen van een dame die het op vakantieveiling had gekocht.
Ik had eind maart de haaranalyse en kon toen pas eind mei terecht.Geen probleem,keek er al naar uit!25 mei dus de haarverlenging en was dolblij en mega enthousiast!Zag er zo mooi uit en kreeg meteen van iedereen complimenten.Ik ben altijd erg zuinig op m’n spullen en was vast besloten om mijn haar ook perfect te behandelen.Eerder had ik ook extensions van Great Lenghts en deze hebben er 5 maanden in gezeten.Hoopte nu er ook weer zo lang plezier van te hebben.Helaas waren er binnen een week al 8 uit en kon toen 2 weken later langs komen voor een controle.Toen waren er inmiddels 10 uit.Mij werd verteld dat ik mijn haar super goed behandelde,maar dat ik ze echt goed moest droogfohnen.Maar…de rest zat nog prima bevestigd en er zouden er hoogsten nog een paar uitvallen.Helaas…In de weken erna bleven er extensions uitvallen en heb dus ook tussentijds dat steeds per mail gemaild.Binnen een maand waren er al 30 uit en kon ik kosteloos er op vrijdag 6-7 25 laten plaatsen.Maar toen hingen er al meerderen ook op uitvallen en ook dat had ik in mijn mail vermeld.Exact op de maand af waren er 50 uit en hadden de 25 die ik zou krijgen niet echt meer een oplossing zijn.Ook dat heb ik gemaild en heb de 50 overige extensions ZELF verwijderd.Ik kon ze er zo uitschuiven zonder enige moeite!Het zag er namelijk niet meer uit om met die 50 extensions te blijven rondlopen,aangezien er aan de zijkanten nog maar 2 extensions zaten.Liep aardig voorschut met dat dunne bosje,omdat mijn eigen haarlengte (schouderlengte) nu ook gewoon zichtbaar was.Weer mailcontact gehad en de afspraak voor die 25 werd gecanceld en verder wuifden ze het probleem weg en probeerden ze mij af te schepen.Mijn man was zich er inmiddels ook mee gaan bemoeien en ook hij werd continue afgescheept door personeel.De bazin ontweek ieder contact…
Nu zijn er 2 weken overheen en loop ok al 2 weken verdrietig en teleurgesteld rond met haar dat ik enkel in een knotje kan dragen doordat mijn haar aangepast was op de extensions die er nu dus niet meer inzitten.Dat ziet er dus echt niet toonbaar uit zo.
Mijn man heeft donderdaf gebeld en gisteren 2x en er werd hem beloofd dat er met hem contact zou worden opgenomen.Nou niet dus en dus vanochtend werd hij weer afgescheept…Vanmiddag dus weer gebeld en heeft hij maar weer zijn gal gespuwd tegen 1 van de werkneemsters omdat de eigenaresse het vertikte om contact op te nemen.En ja,rond 15.30u dan eindelijk telefoon van de eigenares,maar die schuift het probleem en de schuld heel makkelijk af en is niet bereid om met een oplossing te komen.Erg klantonvriendelijk!Ze wijt het probleem op het niet goed droogfohnen,maar juist op de plaatsen waar je makkelijk bij kan met de föhn,waren ze er als eerste uit.Erg typisch!Geef dan gewoon toe dat de bevestiging niet goed geweest is,want andere kapsters zeiden dat het echt aan de bevestiging lag.Anders had ik ze er ook echt niet zelf maar gewoon uit kunnen halen!
Ik ben iemand die niet graag boos is of negatief naar buiten treed,maar ben nu echt zo boos en teleurgesteld dat ik zo behandeld ben,dat ik nu toch maar al te graag met mijn klacht naar buiten treed.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug (heb er €150 voor betaald!) of een groot deel hiervan of een nieuwe haarverlenging,alhoewel ik nu daar niet meer echt vertrouwen in heb...

Alle klachten die gemeld zijn door joycevugts