Klacht: Jammer ….

op 01 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste corendon,
Ik zit nu nog op mijn bestemming in albir in Spanje….
Maar morgen vlieg ik weer terug naar huis.
Wat schetst mijn verbazing…..we vliegen van allicante eerst naar malaga daarna door naar huis.inplaats van 2.15 minuten nu bijna zes uur met instaptijd en tanken in malaga…..dit zelfde gebeurde ook op de heenweg….op de 24 ste juni….we vinden de omvliegtijd wel erg lang is…..kan dat zo maar????
We hebben een leuke vakantie gehad maar dit werpt wel een schaduw op onze reis…..
En we zijn er twee dagen mee kwijt….
Gaat u hier nog wat aan doen?????
In oktober gaan we weer met jullie…..krijgen we dan ook zo,n ervaring?????
Ik hoop van u te horen…

Vriendelijk groeten….Fransen Yvonne van den bosch

Gewenste Oplossing:

Als u mijn klacht serieus neemt.....
Want wij vinden dat dit echt niet kan!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans van den bosch