Klacht: Jaloezieën nooit geleverd

op 27 november 2016 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Op donderdag 10 november 2016 heb ik bij Woonexpress twee houten jaloezieën besteld. (Wit) ik kreeg in mijn mail bericht dat ik een bezorgafspraak moest plannen. Dit heb ik geprobeerd maar dan zou het pas 3 december geleverd kunnen worden. Wij waren onlangs verhuisd en hadden niks voor de ramen hangen, gezien we veel inkijk hebben wilden we niet tot december wachten dus besloten we Woonexpress te bellen. Zij zouden de jaloezieën voor ons meegeven aan post nl dit hebben zij gedaan op 17 november “zeiden ze” we zouden de jaloezieën dan binnen 2 dagen in huis hebben. Dit gebeurde echter niet. De 22ste belde ik weer om te vragen waar de jaloezieën gebleven waren. Weer kreeg ik te horen dat ze al verzonden waren. Ik heb nooit een track en trace code gekregen en de jaloezieën zijn ook nooit geleverd. Erg jammer. Ik bestel niet weer bij Woonexpress.

Wanneer het bedrijf in ieder geval excuus aanbied. Wij hebben nu al ergens anders raamdecoratie gekocht.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 28 november 2016 om 10:37 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Erg vervelend dat de jaloezieën nooit zijn aangekomen! Ze zijn wel verzonden en er is ook een track & trace nummer bekend bij ons (3SPARA7449138). Echter is er niets bekend bij Postnl als we daar op zoeken. Het is helaas dus mis gegaan met de verzending, waarvoor mijn excuses. Ik begrijp dat je inmiddels andere raamdecoratie hebt, fijn dat het inmiddels wel is opgelost.

Sanne - Webcare Woonexpress

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem95