Mijn Klacht:
Helaas ben ik vanaf 19/6/‘22 al bezig met het ontvangen van beugels voor de afdekplaat. Ik had mooie houten jaloezieën besteld bij de jaloezieën fabriek. In juni heb ik deze ontvangen. Meteen opgehangen en wat zijn ze mooi ! Echter de afdekplaat moest je bevestigen met klittenband, echter hield dit niet en dus steeds kwam de afdekplaat weer naar beneden. Beschadiging inmiddels op de afdekplaat hierdoor erg zonde. 19 juni heb ik het bedrijf gecontact al snel kreeg ik een reactie dat ze beugels zouden opsturen en het probleem hiermee verholpen zou moeten zijn . Echter tot op heden heb ik nog geen beugels ontvangen zodat ik de afdekplaat kan bevestigen. Al meerdere keren heb ik zelf contact moeten opzoeken met het bedrijf en steeds kreeg ik een reactie van ja het is niet binnen gekomen en wij wachten ook maar volgende week wordt het verstuurd. En dan is ook die week weer verstreken en dan gaf ik ze nog wat langer de tijd en na een aantal weken contacte ik maar weer zelf. Ze houden je totaal niet op de hoogte. En nu zelfs wordt er niet meer gereageerd. Ik vind het schandalig en noem dit alles behalve klantenservice. Als je als bedrijf dingen beloofd kom ze dan na wij kunnen ook niet zomaar een order annuleren.
Gewenste Oplossing:
Dat de beugels alsnog verzonden worden en ik de afdekplaat kan bevestigen