Klacht: Jaarfrekening met verkeerde tarieven

op 18 mei 2017 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Vanaf 14 november 2016, nadat ik mijn jaarafrekening heb ontvangen, heb ik ongeveer 10 keer e-mail contact gehad met de klantenservice over de verkeerde tarieven waarmee gerekend is bij mijn jaarafrekening. Op 10 maart 2017, na 16 WEKEN, eindelijk een gecorrigeerde afrekening gekregen met nog steeds verkeerde tarieven. Hierna meteen weer contact opgenomen met de klantenservice. Op 6 april 2017 nog steeds geen antwoord gekregen van de klantenservice. Hierna een brief geschreven naar naar de manager marketing, de heer Martijn Verschoor. Op 1 mei 2017, na 25 dagen, geen (ontvangstbevestiging)/reactie van de manager
Op 1 mei 2017 opnieuw een herinneringsbrief geschreven naar de heer Martijn Verschoor. Tot heden, 18 mei 2017, na 17 dagen ALWEER geen (ontvangstbevestiging)/reactie van deze manager.
Respectloos, klantonvriendelijk en onprofessioneel.

Een gecorrigeerde jaarafrekening met de juiste tarieven zoals in het contract is afgesproken en in elk geval ook een antwoord op e-mail en brieven.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 22 mei 2017 om 12:56 geantwoord

Beste,

Jammer om te vernemen dat een reactie vanaf onze kant uit blijft nadat je eerder al een brief hebt verstuurd. De brief van 1 mei zien wij terug. Dit hebben wij nog in behandeling. Sorry voor het ongemak dat wij je tussendoor niets hebben aangegeven dat het is opgepakt of dat wij er mee bezig zijn. Via deze weg maak ik je dat bij dezen graag duidelijk. De desbetreffende afdeling heeft wat tijd nodig om dit uit te zoeken. Weet dat we er mee bezig zijn en dat we je voorzien van een reactie als er meer bekend is. Ik hoop dat dat z.s.m. zal zijn.

Malika
Oxxio Webcare

Heeft op 24 mei 2017 om 20:05 geantwoord

Zien jullie alleen de brief van 1 mei terug???
En al die e-mails en brief van 6 april 2017, met alle bijhorende bijlagen, aan manager marketing, de heer Martijn Verschoor ???.
De desbetreffende afdeling is reeds 6 maanden bezig om dit uit te zoeken.
Ik wacht dus af tot er z.s.m een juiste gecorrigeerde jaarafrekening gemaakt wordt. De klacht is dus nog niet opgelost.

Bericht van Oxxio

2 maanden geleden - Beste, De klacht is inmiddels afgehandeld door de desbetreffende afdeling en dit is ook terug gekoppeld aan jou, dat klopt toch? Anders vernemen wij het graag. Ik hoop dat het naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Malika Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht avd94

2 maanden geleden - Beste Malika, ik heb 2 dagen gewacht of de desbetreffende afdeling mij een terugkoppeling zou geven maar helaaaasss. Geen terugkoppeling en nog geen correctienota ontvangen, dus toch maar weer de desbetreffende afdeling op de vingers tikken. Ik wacht nog steeds af....

Bericht van Oxxio

2 maanden geleden - Beste, Oh wat gek! Dan ben ik verkeerd geïnfromeerd. Ik heb dit uitgezet bij de klachtenafdeling die hier binnenkort bij jou op terug komt. De oplossing is nabij gelukkig. :) Prettig weekend! Groet, Malika Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht avd94

1 maand geleden - Beste Malika, op 2 JUNI heb ik al aangegeven dat ik nog steeds geen correctie heb gehad. Jij zou daar verder achteraan gaan. Het is nu 6 JULI en ik heb nog steeds niets gehoord. Ik zag bij een andere klacht dat de desbetreffende afdeling de tarieven konden wijzigen binnen 2 weken. Mijn tarieven zijn sinds 14 NOVEMBER 2016 nog steeds niet aangepast. Hoe kan dit????????????????????????? Is de desbetreffende afdeling nu gesloten en met vakantie gegaan??????????? Graag jouw reactie.

Bericht van Oxxio

1 maand geleden - Beste, Dat ik er achteraan ben gegaan is zeker waar. Op 15 juni hebben we je aangegeven dat er geen correctienota opgemaakt wordt, omdat de tarieven juist staat. Was in die terugkoppeling iets onduidelijk of heb je er toen vervolg aan gegeven? Ik neem aan dat het verder toen toegelicht en uitgelegd is door mijn collega. Vandaar dat ik op dit moment de vraag niet begrijp dat het nog niet is opgelost, aangezien er geen correctie hoef te komen omdat het tarief toch klopt wat ook is aangegeven. Mocht je onze uitkomt tegen willen werpen dan ontvang ik graag een toelichting, zodat ik dit weer door kan spelen naar mijn collega die jouw klacht in behandeling had. Met vriendelijke groet, Malika Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht avd94

1 maand geleden - Beste Malika, ik weet niet met wie je collega op 15 juni 2017 heeft gecommuniceerd , maar in elk geval NIET met mij. Daarom ook een bericht van mij op 6 juli 2017 aan jou, ter herinnering aan jouw bericht van 2 juni 2017 waarin je aangaf dat de oplossing nabij zou zijn. Oxxio heeft mijn e-mail adres, dus ik zou graag van jouw collega alsnog een toelichting willen hebben over mijn vraag. Kan jij dat nog voor mij informeren.

Alle klachten die gemeld zijn door avd94